u can hang with me.

Igår så påbörjades projekt nr 2: tapetsering i tv och sovrum (fondvägg). Det som är kvar är liten bit ovanför fönsterna i tv-rum och fondväggen i sovrum, och det görs ikväll! Jag är ledig idag (enda fram till helgen, lör - sön äre jobb). Jag gick upp vid 11 nån gång. Fick besök av Tiza och Jessika, som jag bjöd på kaffe och kakor. Sen efter det har jag röjt undan lite skräp och så från tapetseringen sen har jag slöat framför tv/dator sinsemellan. Har även avnjutit en kopp varm te och en skål med mjölk och müssli! Idag blire ungstekt falukorv m egen potatismos till middag!

And btw, min saftiga feta lön kom nyss in på kontot. Call me miss.rich girl, thank u!


Bjuder på en bild på mr.muchomatcho, from last year!
..ha ha ha..ha...ahh.. -pust-
Puss /A

Kommentarer
Postat av: TiZa

Hehe! Miss rich girl! JAH! :D Du skulle ha tagit kort på oss idag ist för den där mach-tönten ;) hihi Tack för myspys stunden åxå ringer du kommunal imorrn!

2010-09-21 @ 21:31:07
Postat av: Anonym

två synvinklar, en blogg av tvillingar

2010-09-21 @ 21:41:00
URL: http://nattstad.se/systrarnaselander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0