tråk

Sitter just nu och tråkar sönder. T har gått i säng pga huvudvärk. Så blev inge mys ikväll för min del.. j-vla kärring.. ne skojjas bara.. haha. uschofypåmig.. MAN LEVER BARA 1 GÅNG! Sååå imorgon så blir min dag bestående av städning i tv och sovrum. Det finns INGET på tv å se. Får min dryga jävla mens imorgon, grymt LESS på det. ÅÅH är så jävla jobbigt att ha mens! Killar fattar INTE vad man måste stå ut med!? Smärtor, aggresivitet, humörsvägningar, en jäkla massa lipande för inget, spring på toa stup i kvarten för att byta tampong, man känner sig ful och uppsvälld i ALLT! Så om ni ser mig i veckan, förlåt för trashet.

Ne men jag ska väl se det positiva med mensen.. som typ den här bilden där hon är överlycklig..?


Jaja.. nu lyssnar jag på spotify och råkas sönder tills jag blir trött.
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeen punnani sicken tråkig kväll....vaffö ringer du inte mig dååååååååååååååå??Pusss

2010-09-21 @ 22:16:30
Postat av: Mörten

Mig Martina alltså:P

2010-09-21 @ 22:17:08
Postat av: Mamma

Stackars dig!

2010-09-22 @ 09:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0