Styrketräning

Idag så klev jag upp vid 10, käkade frukost och drog på mig träningskläder och for till haga för att träffa Linn på medley och styrketräna. Och jag som inte tränat på 2 ½ år är helt DÖD i armarna... fy fassiken alltså. Imorgon blire Bodypump i 55 min! Jag kmr inte överleva denna vecka känns det som. Men känslan jag har är: SÅ JÄVLA SKOJ! Inte att det var jobbigt, eller drygt.. utan det var sjukt roligt! :) Så nästa vecka den 6/10 så ska jag börja med att käka cambridge soppor i 1 månad. Vet inte om det bliur längre ännu.. får se :P

Just nu är Tobias här och tapetserar det sista i sovrummet, sen ska vi ta hallen så småning om! DET BLIR SÅ SNYGGT! :D


Så idag är jag glaaaaad!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: TiZa

Är så stolt!!!!

2010-09-28 @ 20:49:10
Postat av: Mamma

Åååå, va roligt Anna! Jag blir lika glad!

2010-09-29 @ 10:51:28
Postat av: linn

åååååååhhh vad kuuuuuuuuul!!! :)

2010-09-29 @ 16:51:01
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Isabel

Oj kan anna LE :O

2010-10-07 @ 16:12:15
URL: http://enisabelsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0