snabba ryck

Klockan är inte ens 11 och jag har redan hunnit - kliva upp, fara till mamma å hämtat ett recept, kommit hem och skrivit en köplista, farit iväg in till stan å handlat ingredienser till middagen och nu sitter jag här. Tar en paus här vid datorn ocg sen ska jag fortsätta med resten jag ska göra idag. Nu är datarummet färdigt tapetserat! Så jäkla snyggt det blev! Nästa steg är att göra tv rum och fondväggen i sovrummet på söndag - måndag! Ne nu ska jag fortsätta att läsa bloggar! Men det som är kvar för dagen är:

- Dammsuga datarum + torka golvet
- Skura rent fönster och fönsterbläck i datarum
- Plocka till lite här hemma
- Laga en supergod middag(!)


Btw, vill ni att jag lägger in före och efterbilder NU på datarummet eller vill ni ha alla bilder på alla rum samtidigt?

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

wow :D duttiga du!!!!!!!!!! Du hann göra detta innan regnet kom? ;)



Jag vill ha bilder NU!

2010-09-15 @ 11:19:13
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: sandran

Ja, nuuu ^^

2010-09-15 @ 13:11:29
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj, vad mycket du har hunnit idag duktiga du!!

2010-09-15 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0