Middags planer!

Eftersom min pojkvän hade middagsplaner med sitt jobb idag så gjorde jag mina egna! Så nu väntar jag på att min kära tvillingsyster ska komma sen ska vi käka gomiddag! Det som står på menyn ikväll är: Oxfilé m sparris, stekta kräftstjärtar i chili och lime och en gooood sallad! Å kanske en drink till de?! :D (Japp, tog från min FB status, orka ej skriva om)

Idag sov jag till 11. Gick upp å satte mig vid datan sen började jag städa. Det som stod på listan idag var:
* Diska
* Ställa tillbaka glasen i vitrinskåpet
* Skära oxfilé
* Plocka undan kläder och annat krimskrams
* Bädda sängen
* Städa toan
* Dammtorka
* Dammsuga och skura golv (Som T hjälpte mig med)


T var och hämtade kläder från posten som han har beställt, en ny tröja och keps!
(Bild tagen med mobilen!)

Sen så har jag klätt på mig och sminkat mig. Nu väntar jag på Linn eftersom jag känner hungern komma! Ha en trevlig kväll allihopa, de ska vi ha! :)


Här är en skit snygg bild på mig från mobilen hur jag se ut ikväll, damn!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: moa

sv: jaaa hon är så himla fin!!

2010-09-10 @ 21:12:59
URL: http://moq.blogg.se/
Postat av: linn

det var så himlans mysigt =) =) =) !!!!!!!!!!

2010-09-11 @ 08:37:20
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

2008-12-21

2010-09-12 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0