jag finns kvar hos dig, trots att jag alltid springer.

How long can you keep a secret from yourself?
Like that storm that blew me back two years,
and the hope that you left,
it's hidden in my room and I'm a strong woman.
But sometimes I'm weak for you.
And on and on, I close my eyes and
I'm still there, I'm still there.


Idag har jag jobbat 15 - 23. Imorgon jobbar jag 15 - 23 sen är det helg.  Idag har jag hämtat mitt pass och .. ja.. jag ser ut som ett psykbryt med platt, tråkigt och livlöst hår som slickar  sig längst ansiktet och uppspärrade, skräckinjagande ögon. KUL! Riktigt roligt. Jaja, what to do what to do.. orkar inte bry mig mer än vad jag har gjort. Annars så ska jag.. se lite tv nu sen ska jag nog i säng.



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0