I Know, I Know, I know, I'm still your love.

The same as I love you you'll always love me too.
This love isn't good unless it's me and you.

And I can't do this by myself.
All of these problems, they're all in your head.
And I can't be somebody else.
You took something perfect and painted it red.

Ikväll äre mat, ljus och massa kärlek som står på schemat. Min boytoy ska laga middag åt mig, hans specialitet - fläskfilé (oxfilé blire ikväll) i ädelostsås och bandspagetti. Måste fetta lite nu innan jag ska börja på en soppkur. Idag äre torsdag och imorgon kl 15 äre helg! Fy faaaan va skönt!  Tila har börjat åma sig igenn, och mjaua! Så sjuuuuuuuuuuuuukt irriterande!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och raka bort min vinterpäls som har har på, i, över och under ben och armar...! Varför ska man vara hårbeväxt där man INTE vill ha hår? Thr det är så sjukt jobbigt att måste raka sig var tredje dag för att får vara mjuk och len... uäh!



Puss /A

Kommentarer
Postat av: Martina

Hähähä!;)

2010-09-16 @ 18:35:34
Postat av: linn

nääääääääääääääär ska du börja med cambridge???? =)

2010-09-16 @ 22:43:16
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas att du får en rolig helg då Anna! Jag ska sköta Pängel heeeeela helgen!

2010-09-17 @ 10:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0