Tredje veckan avklarad!

Nu har jag käkat shake:ar i 3 veckor och är inne på min slutliga vecka. Men jag tror faktiskt att jag ska hålla på i 2 - 3 veckor till. Är inte riktigt nöjd över hur jag ser ut ännu, se ingen skillnad. Men som det ser ut nu så har jag gått ner 9 kilo på 3 veckor. Och det enda som försvunnit är brösten, damn! >.< Den enda kroppsdelen som faktiskt fick stanna far bort. Men jag vill så jäkla gärna kunna käka godis på halloween! Åhh... Ska trycka i mig en chipspåse, de första jag gör. Så jävla gött.

Idag jobbar jag 15 - 23. Imorgon fram till på fredag jobbar jag 7 - 15. Igår när jag kom hem så fick jag en, eller två, stora överraskningar. Den första var en stor blommbukett av T som stod så vacker inne på tv-rums bordet. Och den andra var en stor spegel med 2 st ljus"hållare" på vardera sida av spegeln och allt hänger ovanför sängen. Han kan den där T. Mitt hjärta, vad jag älskar dig. Hoppas du vet det. Älska mig som mest när jag förtjärnar det som minst. Du. Du får mig stum, förvirrad av all din kärlek. I wanna be loved by you, always. ♥


Blommorna
(Bilden från mobilen i dåligt ljus....)


Spegeln och ljuslyktorna
(Tagit med mobilen)
Puss /A

Kommentarer
Postat av: T

Älskar dig ännu mer =)

2010-10-26 @ 22:17:32
Postat av: Martina

Såå fint:) Han e duktig!Och du med:)) Puss pusssss

2010-10-27 @ 07:42:06
Postat av: Syster mia

Vad duktig du är Anni!! Saknar dig! Puss

2010-10-27 @ 17:32:52
URL: http://edstrommaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0