Lördagsmys.

Sov till halv 11 idag men drog mig till 11 innan T kom och tvinga mig ur sängen.. Efter en behövlig och skön dusch så fikade jag och sminkade mig. Sen så gick vi ner till stan och kikade lite. Jag köpte 3 behövliga saker - lite tjockare strumpbyxor, deo och mascara! När vi kom hem så städade vi till här hemma, for å handla åt T och sen så kollade jag på lite Gossip Girl. Sen fick jag en trevlig överraskning, mamma å bella kom förbi och jag fick ett par supermjuka fingervantar! Väldigt behövligt må jag säga! :D Det var mysigt! Men dom for efter en stund. Sen så slänge jag å T på 2 st rullar. Den första var Predators riktigt bra var den! :D Sen så såg vi på The Runaways m Dakota Fanning och Kristen Stewart. DEN VAR BRA! :D Den gillade jag starkt faktiskt! Se värd :) Isabel ska sova här ikväll och hon kmr väl nångång antar jag.






Just nu så diskar T och jag väntar på han så vi kan krypa ner i sängen och mysa!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

sv: en av dom nya jag köpte på stadium :) Den är typ vot/blå o lite limegrön! :P

2010-10-25 @ 12:20:15
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0