long time ago.

Har inte varit så flitig på bloggsidan det senaste. Men det är för att jag har jobbat väldigt mkt. Jag är just inne på min andra lediga dag. Och min sista är imorgon, känns sweet att vara ledig sådär 3 dgr i rad, jag behövde det! Jisses vad jag har sovit ut, underbart.

Nu till the big news, jag, Anna Norlin, har fått ARBETE! Jag har fått jobb. Fast anställning. Oj så bra det känns. Och idag får jag och T höra om vi har fått 3:an vi ansökt om. Känns bra!

Jag skulle igentligen ner på stan för att hämta mig cykel idag, men just nu så regnar det.... så jag tänker inte gå ner!


Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

meeeeeeeer kooooooooooort! =)

2010-05-25 @ 12:49:51
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: sandran

är det på Telecenter då eller något annat? ^^

2010-05-25 @ 13:41:53
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: ankaan

grattis till den nya lägenheten! :) och jaaa, vars har du fått jobb? :) och grattis till de också! Vad kul!

2010-05-26 @ 00:09:07
Postat av: Anna svarar

Jag har fått jobb som personlig assistent! :)

2010-05-26 @ 10:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0