1 års dagen!

Jag har ju helt glömt bort att visa er bilderana från 1års dagen! Dumma mig! Men ialf, ska lägga in dom nu. Vi åt middag på O´learys, spelade billjard och for och såg på bio - Clash of the Titans 3D! Den var riktigt bra faktiskt, men inga bra 3D effekter enligt mig.


Thomas och Jag.


Min förrätt - vitlöksbröd.
T´s förrätt - buffalo wings.



Min förrätt - Mediumstekt oxfilé m. pommes och stekta grönsaker + beasås och vitlökssmör.
T´s förrätt - BBQ Ribs - Combo of 3 favours (hot & somkey, original, honey ribs)


Biljarden.
(jag losade...)


Sist men inte minst, bion → Clash of the Titans
Puss /A

Kommentarer
Postat av: TiZa

Du e som en gulliplutta du...kärlek love amouré! De e du de! :D

2010-05-10 @ 08:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0