Vårstädning?

Nästan! Jäklar vad jag och T städade igår. Vi var supernoga. Jag dammsuga soffan i säkert 40 min. Det var så mkt hår av katterna så jag kan avlida. Vi tog även ner gardinerna för dom ska i tvätten! Och vi möblerade även om! =) Inte så mkt men.. Vi bytte plats på matbordet + stolarna med darabordet! Så det ser lite tomt ut nu.. hehe. Men det är nog bara för att vi saknar gardiner. Vi lännar fönsterputsningen lite längre fram! Nu är det så rent och fint hemma och det luktar gott! Vi torkade golven och dammtorkade alla ytor.

Idag så jobbar jag 8 - 17! Sen blire hem till umeå och T. Imorron ska jag på ngt himla möte om viktminskning. Min kära mamma och syster anmälda mig utan att jag visste ngt. Dom tkr jag är tjock. Tack. Ne menserriöst. Smal är jag ju inte. Men jag har ju som inga pengar för saken heller. Men mötet/informationen var gratis så det kan ju inte skada att fara å lyssna.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag skulle bli glad :D jag vill också på sånt var är det?

2010-03-23 @ 11:59:28
Postat av: Anna

Svar Anonym: Haha jo jag tog det ju inte illa upp!^^ Men så surt när man inte har pengar för en sån här möjlighet! :/

2010-03-23 @ 13:32:37
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar Anony: Oj glömde svara på vad det är! Det är en metod som heter Xtravagaza. Jag vet faktiskt inte mycket mera själv! Haha. Men det går ju söka på google! :)

2010-03-23 @ 13:37:36
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är alltid mycket roligare att göra saker tillsammans. Du får stötta Linn och sen får ju du ut nånting av det också Anna!

2010-03-23 @ 15:04:07
Postat av: linn

just det just det just det!!!! =)=)=)=)= duuu oo jaaaaag mot vääärlden!

2010-03-23 @ 19:24:43
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0