Fredag, i'm in love.

Hej hej hallå! Jag har nu jobbat i 2 h och 30 min. Har ytterligare 5 h och 30 min kvar av min dag. *PENGAR!* Men det som driver dagen och gör allting värt är att min boytoy kmr ikväll och är med mig i Bygdeå hela helgen! ♥ Ikväll så ska vi bara stänga in oss i rummet och mysa oss in i varandra med pussar och kramar + film! (om jag får bestämma...!)

Igår kväll vid ca 22 for jag och Korny hem till Erik och pratade och kollade på tv. Det var trevligt att göra ngt ngn gång när man är i Bygdeå. Vi stannade kvar till ca 24 och väl hemma så satte jag på ett avsnitt av Desperata hemmafruar och efter det la jag mig för att sova.

Imorse vaknade jag av att min älskling ringe och väckte mig. Nästan 2 h för tidigt! Hans kommentar var: "Men det är så att du kan somna med mig ikväll och inte sitta uppe!". Älskade älskling.. jag är INGEN nattmänniska! Skulle kunna sova till kl 14 och fortfarande somna kl 22.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0