snöstorm.

Helt serri. Jgahar vart 110% säker på att hela huset ska blåsa bort mins 100ggr idag..men det är fortfarande kvar. Jäklar i mig vad det blåser alltså!

Idag vid 8 for T på en kursinformatin eller vad man ska kalla det. Jag kleve upp där vid halv 11 och har haft tråkigt hela dagen. Han kmr hem nu strax efter 4. Jag försår verkligen inte vad T gör på dagarna när jag inte är här? Det är ju skit tråkigt att vara ensam!! En sak om min love hade vart här hela dagen..men ensam är inte kul. Men han spelar ju säker det där jävla skit spelet som kallas WoW...*spyr*

Tila har börjat bli könsmogen.. Så nu har hon KONSTANT i 3 dagar bara jamat och skrikit. JAG BLIR FAN LESS! Fattar inte varför frans bara inte kan sätta på henne, även om han bara skjuter lösa skott, så hon blir tyst nån jävla gång! Åh.. Men det börjar avta mer och mer..


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0