Julklappar

Gårdagen var underbar! Jag steg upp vid halv 9 för attt hinna duscha, sminka mig och locka håret. For iväg till gravmark vid halv 12. Satt och pratade å drack kaffe å öppnade julklappar! Jag fick en tvål och 100:- av T´s föräldrar. Vi for kring 14.

Väl hemma i Bygdeå så kollade vi på Kalle Anka och efter de så käkade vi mammas supergoda julbord ♥ Efter julbordet satt vi å pratade och myste. Efter ett tag kom tomten på besök och jag fick öppna mina klappar! Vilka fina saker jag har fått, är så himla himla glad! :D Efter tomten så blev det mycket skratt och prat. Vi for hem kring 21 och väl hemma blev det mer petande och tittande på alla klappar.

Just det.. jag och T öppnade varandras klappar på morgonen. Han fick en Whiskey av mig och ett halsband. Jag fick en bok som heter "En kärleksförklaring" där man skriver in massa romantiska grejer som ex, vad han kände när vi träffades, hur vi träffades o.s.v. Och det bästa av allt(!), jag fick ett halsband och örhängen av Laila Bagges kollektion Rock by sweden! ÅÅÅHH SÅ JÄVLA GLAD JAG BLEEEEV! Har fan VÄRLDENS bästa kille!

De klappar jag fick var: En kärleksbok, smycken, pyjamas, ljuslykta med text, koppar, body butter, kökshanddukar, underställ, tjocksockar, en tvål, parfym - naomi campbell, ögonskuggsset - 48 st, en dumle påse, en mugg, pengar presentkort - stadium, D&D, GinaTricot, Bio, och en duschcreme av mia, martina och johan!

↓ Här är bilder ↓




Boken jag fick av T


Mina smycken


Pyjamas, ljuslykta, muggar


Pengar + presentkort, ögonskuggor, mugg

T's julklappar var ett halsband, en whiskey, en sodastreamer, espresso machine och en citrus press alla i obh nordicas chilli serie, pengar, ett ölsett med 2 ölglas, 2 ölkorvar, en påse nötter och en kapsylöppnare och ett pesentkort på Expo.
↓ Här är bilder ↓


Sodastream


Citrus press


espresso machine


Ölsettet


Halsbandet han fick av mig


Whiskeyn han fick av mig

Tack tack tack tack!! Alla för alla fina presenter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0