Te amo, te amo, she says to me.

Igår for jag hem till Bygdeå. Haha ojoj, vilka härliga minnen jag har från den byn alltså. Jag sveptes runt bland alla minnesbilder i mitt huvud och jag fylldes av en sån lycklig känsla! Hur kunde jag flytta därifrån? Åh mina söta små hundar som jag fick klappa och pussa sönder på igår, dom bara tacka och tog emot! hihi snuttisar! Ialf så for jag Mia och Johan ut och fiskade i ca 2h med båten i dalkarså. Vi fick 1 aborre, sen var det dött resten av fisketuren, inte så mkt som ett napp till fick vi. Sen när vi kom hem så tog jag lite av de nyplockade kantarellerna som fanns och smörstekte dom! Och till så hade jag macka och oboy, gött! Sov även som en ängel i mitt gamla rum i min älskade underbara säng! När jag låg där ensam så började jag tänka på första gångerna som T var hos mig och sov över. underbart. Just det, jag glömde kameran hemma.. så inga bilder as usual..

Nu sitter jag nyduschad, nysminkad och tillfixad i håret med en klänning som pryder min bleka kropp. Väntar på T sen ska vi ner på byn, varför? Ja säg mig de, den killen hittar alltid på saker å göra..

IMORGON! Då händer det grejer! Det är nämnligen kräftskiva i mamma å pappas stuga i Hertsånger! Så det kmr bli mkt mat, mkt skratt och mkt mys! Det kmr bli pajer, kött, sallader och det bästa av allt.. KRÄFTOR! :D Så imorgon blire en till tripp mot hemtrakterna. Nu kom T, så hej då!


Mitt kvällsfika igår!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

ååh mys =)

2010-08-15 @ 20:43:35
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: sandran

sv: Hahaha, jag veeeeeeeet!! Så himla korkat tänkt av en, SUCK!! :D

2010-08-17 @ 15:50:19
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: linn

hihi :D dom sa inget =( ..... Men jag tror de går bra för mig ;) hehehehehe!

2010-08-17 @ 22:14:15
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0