låt regnet droppa, dripp, dropp.

Har sagt det förr men måste säga det igen. Jag älskar Melissa Horn och hennes musik. Jag tackar henne djupt för hennes underbara texter! Det är sjukt hur en låttext kan påverka en något så kopiöst. Skulle inte kunna leva ett liv utan musiken.

Just nu så dansar Melissa i mina högtalare. Varje gång jag är arg/lessen eller deppig på något sätt så är det hennes skivor som lyssnas på. Jag kan relatera mig i så många av hennes texter på ett eller annat sätt. Och musiken får mig alltid starkare och på bättre humör . Men dessvärre äre bara när jag har några av dessa "bad feelings" som hennes musik åker på. Tråkigt men sant. Men den hjälper som bäst då.


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0