Hej hej!

Jag måste få börja detta inlägg med förlåt. Jag är VÄRLDENS SÄMSTA på att fånga minnen och ögonblick med min kamera. Jag förlitar mig allt för mkt på att min hjärna ska bevara alla underbara stunder och att jag sedan med talets förmåga ska återuppliva dom genom att berätta dem för nära och kära. Men som ni vet, bilder säger mer än 1000 ord. Ialf. Jag har vart på ett möte för ett tag sedan och det gick väldigt bra! Nu ska jag börja lävgga in bilder från dessa 3 underbart roliga dagarna.


Me today. Tröjan köpt från Tallinn.
Puss /A


Jag har köpt en Iphone! Men ännu inte börjat använda den. T ska hjälpa mig med den idag! Lite bilder på den i sin söta lilla kartong!



Kommentarer
Postat av: linn

ooooooooooh =) Fin pannsan, fin tröja, fin iphone... :( vill också haa!

2010-04-28 @ 12:38:58
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0