2010-04-14

Hej hej sorry jag inte har skrivit på länge men har inte orkat. Min födelsedag var super!! Fick många fina presenter TACK ALLA!!! Festen på kvällen var hur kul som helst, tack alla som kom det var super!! Ni gjorde kvällen & på Corona bjöds de på skumpa, GÖTT!

Annars har de inte hänt så mkt. Förstår bara varför ingen har lagt upp bilder från helgen -onda ögat-. Men det kommer väl. Vädret i veckan ha varit kanon och snön är snart borta nu =) ska kanske ner på stan strax får se om jag orkar. Annars blir de bara en promenad. Sökte sommarjobb igår men får se hur de går.. är man sen så är man...

Jobbar imorron fram till söndag så helgen bestgår av jobb å kanske T, om han är snäll och kommer =) I natt sov jag förövrigt 12 timmar, SKÖÖÖNT! Nä nu ska ja gå och sminka mej och klä på mig, sitter fortfarande i pyjamas lat som ja är! Ska bara pussa lite på T först.

Puss /Anna

Kommentarer
Postat av: linn

svar: jaaaaaaaa :D LILLA BLÅÅÅ!

2010-04-14 @ 15:47:49
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Idah

Ja min kamera är ju kvar hos er :P haha därför jag inte lagt upp nå bilder. Ska hämta den :) .. hade egentligen behövt göra det i morgon .. Kanske kan be Jonas köra förbi i morgonkväll när han åker till träningen i vännäs om thomas är hemma?

2010-04-14 @ 20:56:01
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0