mysigt.

Idag har jag varit på stan eftersom vid kl 13 så skulle jag till Af. Så då tänkte jag gå på stan en snabbis bara för att kika. Köpte ialf en sån där "äppelkärnskalare" lr vad det heter på Åhléns, 2 st slevar på Lagerhouse, 3 st svartdimmiga ljuslyktor m. grenar som dekoration och 3 st lila ljuslyktor på Village. På AF för så var det någon sorts informationsträff. Det var inte något som man inte redan visste, så man slösade bort en hel timma där. Kändes precis som att man var tbx i skolbänken vilket var.... FRUKTANSVÄRT! Men när jag väl kom in i lokal källan så såg jag lilla söta Elin, det var en rolig suprise! :) Så efter info träffen gick vi in i kungspassagen och sen ringde T. Då hämtade han upp mej och vi for vidare till pappa för att hämta datan jag skulle få låna. Efter det for vi vidare till BOOM och där köpte vi 3 st stearinljus - Ett lång svart, ett mellan långt mörkbrunt och ett litet brun/rött + en rund stenplatta att ställa dom på.

Ikväll så har jag och T tänt alla ljusen i lgh, mysigt! Och nu sitter jag i soffan och kikar på Idol. T gjorde en fantastisk god middag - fläskfilé m. ädelostsås, MUMMA!!! Och senare blir det chips o dipp + film. T's bror Tobias har hela dvd:n med A nightmare on Elm Street.. Fred Krueger! Så jag å T har börjat titta på den nu, hitills har vi bara sett 1:a filmen. Den ä fan läbbig ändå! Haha.

Igår så gjorde vi äppelkakan, använde receptet jag fick av mami! (Den var supergoood mamma!) Så imorron ska vi nog göra äppelkräm! Har ju några finfina äpplen kvar! Nu ska jag pussas, hej svejs!

Puss /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0