Mycket mysigt.

Har varit i Bygdeå i helgen eftersom jag jobbade på Lövlunden i Lördags. Skönt att tjäna lite casch. Har bara myst med T hela helgen. Men vi har inte gjort ngt vettigt.. ätit onyttigt, sett på tv, skjutsat Isabel till sävar, handlat mat. Och sen har jag tagit lite hand om mamma som inte mår så bra.

Idg jobbar jag till kl 17.10. Då blir det sen att äta mat sen beger jag och T oss hem till lägenheten och katterna! Ska på möte på onsdag. Sen ska jag och T äntligen börja fixa det nya skrivbordet vi har tänkt oss! Har lunch vid kl 11.30 så då ska jag hem och väcka älsk och sen göra lunch^^

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

T....T och T sedan T .... + T, med T, jag & T.. T T T T T T T T T T T T .......... från T........

2009-09-28 @ 09:13:07
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa men de är ju så linn!

2009-09-28 @ 13:15:22
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0