Jag har en underbar pojkvän!

Igår när jag kom hem så låg T framför tv:n och kollade på hockey. Som min vanliga ritual jag gör när jag ser honom så går jag fram och pussar sönder han. När han väl lyckas få stopp på mig så säger han med ett snett leénde: "ser du vad jag har gjort?". Jag som älskar överraskning skiner såklart upp och börjar genast att söka igenom rummet... letar, tittar....söker.. Och där, ovanför tv:n så tittar jag på fotoramarna.. Och han har bytt bilder. 2 bilder på mig, 2 bilder på honom och en bild på oss tsm! MIN UNDEBARA KILLE HAR BESTÄLLT HEM BILDER OCH SATT DE I FOTORAMAR ♥ Han kan verkligen få mitt hjärta att smälta. Ska he in bilder på det senare i veckan. Men ska vara kvar i Bygdeå t.o.m fredag eftersom jag ska jobba hela veckan.

Har lunch om 30 min..

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0