Eminem.

Sitter just nu på mitt kära spotify och lyssnar på Eminem albumet The real Marshall Mathers LP från år 2000. Och det är minnen x 1000 som far runt i mitt huvud. Vet ni vad det FÖRSTA minnet som ploppar upp framför mig när jag hör Eminem? Det är ett rum, i skogen (aka Sjulsmark), med min tvillingsyster Linn och En blondhårig, lockig, busig liten brud vid namn Kornelia. Hon var den som fick mig att lyssna och gilla Eminem. Jisses vad allt var roligare och  lättare på den tiden. Saknar det ibland.



Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

Åh jaaa! Tänker också på Kornelia, Sjulsmark och den gamla goa tiden :) Hennes palm-ö och hur grymt kul vi hade <3 tider!

2009-09-29 @ 08:34:06
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: jasmin aka din bästa kusin ;)

MEN HAHA! din osmarta unge, det står tåg anna, TÅG! inte flyg ;D amaaagaad svenne plz

2009-09-30 @ 11:38:13
URL: http://jaazmoo.blogg.se/
Postat av: Kornelia

HAHAHAHA, nice. Ni tänker alla på mig!! nu blir jag glad. Men ni missade min tid då de var ronny och ragge!! hahaha Ska också gå in och lyssna se om jag kommer ihåg er pruttar

2009-10-26 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0