work work

Idag jobbar jag för hela slanten igen. 8.20 - 17.20. Ska även jobba imorgon 9 - 18, mördarpasset! Men he ska väl gå finfint!

Vad har jag gjort i helgen, jo i Fredags så hämtade min älskling mig efter att jag jobbat. När vi kom in till Umeå så fort vi direkt till coop för att inhandla oss en pumpa! Efter det for vi hem och gjorde Tortillinigratäng (MUMS!!) sen fick vi besök av Nicole. Vi satt och kikade på en film fram och åter och bara satt och snackade. Sen när hon åkte hem så hoppade jag och T i säng och myste framför tv:n! På lördagen så for vi in till stan och jag köpte en ny höstjacka från Stadium! Ska ta kort på dn och lägga in här så ni får se hur den ser ut^^ Sen efter vi kom hem från stan så skulle vi börja tvätta, herremingud så mkt tvätt vi hade, men de gick bra. Tvättade från ca 16.30 till kl 20.00 på kvällen. Vi började smått dricka där vid 18 - 19. Det var jag, Thomas, Johan och senare kom Tobbe. Vi ringde sedan Linni och frågade ifall hon kunde skjutsa oss till Olles, och visst kunde hon det! Så vi hade en trevlig kväll på Olles med mkt prat! Efter det så for vi till bågenhusen för att käka pizza, fy farao va gött he va! Sen så ringde vi Linni igen och hon kunde skjutsa hem oss! På söndag så vaknade vi upp och till våran stora glädje att man fick ställa tillbaka kl 1 h! Vi skulle til T's föräldrar för att få oss nå älgkött! Oj så mkt vi fick! Vi fick med oss 10 st 500g köttfärs, 3 st påsar med 400g Grytbitar i varje, 1 st filé, 2st Stekar och 2 st påsar med 6st skivor i vardera utav köttskivor. Gottigottgott! När vi väl for tbx till Umeå så for vi förbi Linn och Marcus och kikade i deras nya lägenhet, så fin den var! Jätte mysig! och deras KATTUNGE!!!!!! HELT UNDERBAR KISSEUNGE!!! Den är så jävla söt och skojjig! Busig som barta den, jag älskar den! Vill-ha-lokus!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

Lokus är min. bara bara min. din dåliga kattväljare!

2009-10-26 @ 13:29:49
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hahaha

2009-10-26 @ 18:43:29
URL: http://fjaartis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0