trettionde oktober

Igår så var det en hektiskt dag. Vi hade 3 olika besök hos mig och T. Sen For vi och hälsade på Patricia, CO och Ängla och senare vidare till Pappas jobb för att lämna en grej i postlådan, sen vidare till coop för att köpa gravljus och godis sen snabbt till Linn och Marcus där det var massa med folk. Vi kollade på en skit dålig film, käkade godis och hade det allmänt trevligt! =) Sen när vi skule fara så följde Jasmin med för vi skulle skjutsa hem henne, men först fick hon följa med till lägenheten för vi skulle mata katterna. Efter det så lämna vi av henne hemma hos henne och styrde färden hem mot Bygdeå. Men innan så svänge vi in i Sävar för att lämna gravljus på några av T's släktingars grav. Vad fint det är på kyrkogården på All Helgona. Ljus överallt! Riktigt vackert. När vi kom hem till Bygde så var hela huset fullt med ungar. Isabel hade kompisar hos sig. Jisses. Jag och T somnade vi 3 inatt.. så jag är lite sliten och trött nu. Känns som att det blir en tidig kväll ikväll. Men ikväll ska det bli gó middag! MUMMA! Middagar hemma hos mamma å pappa på helgen är inte helt fel! ♥

Idag jobbar jag 10 - 16. Sen blir det hem till älskling. Vi ska vara i Bygdeå hela hegen. För jag jobbar imorgon också, 9 - 14. För imorgon firar jag och älskling 6 måndader. Underbart!!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0