Solen lyser och fåglarna kvittrar.

Hej hopp! Jag klev upp vid 11.11 idag eftersom min kära syster ringde och väckte mig. Hon skulle till mammas jobb och överraska henne. Så jag klev upp, klädder på mig, fikade, sminkade mig och borstade tänderna. Sedan tog och cykeln och cyklade ner till draggen där jag träffade Tiza och Pängel. Sen så gick vi in på mammas jobb och gömde oss bakom en avskärmare..väntade på att mamma skulle gå ut ur fikarummet. När vi såg henne gå ut genom dörren så puttade vi fram Ängla och hon bara stod och tittade. Mamma lyste upp och blev jätte glad! Så mamma pussade och kramade Ängla och vart så glad så! Sen efter det så gick vi tbx in till stan för att Patricia skulle på apoteket. Sen måste hon skynda sig hem för att hon hade fullt upp. Jag tog cykeln och cyklade hem till lägenheten. Väl hemma så satte jag mig vid datan och lagade en sen lunch åt mig och T. Han satt och kollade på VF när han såg en annons där det stod: GRATIS HOCKEYBILJETTER. Eftersom han ville gå på det så sa jag okej. Så ikväll kl 19 ska vi se på hockey löven - leksand. Brr, kallt kmt de bli säkert. Så blir att klä sig varmt!

Så vi kom nästan nyss från stan eftersom man måste fara till VF för att hämta dom i receptionen. Sen gick vi en sväng i MVG gallerian där jag hittade UR&PENN 25:- för alla örhängen och 50:- för alla halsband. A girl got to do what a girl got to do..så jag köpte 2 halsband ^^ Och i igår köpte jag nya skor! Skit snygga!


Halsbanden ett längre, mer party och ett kort till vardag.


Ny skorna!


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

"När vi såg henne gå ut genom dörren så puttade vi fram Ängla och hon bara stod och tittade." Var det ÄNGLA ni puttade ut i gången? :P hahaha. Stog hon bara där och tittade? Som den lilla pängeln hon är? HIHIHIHIHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Började hon skratta, pängel alltså när hon såg mamma? TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTIS

2009-10-09 @ 16:36:42
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Viktigt å visa alla vinklar på skorna....bra jobbat Anna! You go girl!

2009-10-14 @ 22:25:18
Postat av: Patte

Jag som skrev om vinklarna....mitt namn försvann mysteriöst....

2009-10-14 @ 22:26:34
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har en tävlling i min blogg där man kan vinna smink från: http://iamias.se/

Du måste skynda dig! För du måste vara först med att kommentera i inlägget!!

Ingen har kommenterat än, så skynda dig!

Kom ihåg att för att vara med och tävla måste du:

Kommentera först i mitt inlägg

smöra för mig och min blogg (Vad du tycker om min blogg)

och lägga till mig på bloglovin:)

Reglerna är enkla!

Lycka till:)

Kramar!

/Amanda

2009-10-17 @ 15:02:20
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0