Shoppaholic

Idag har jag hunnit med mkt! Hjälpte T med att slipa på vårat nya skrivbord, slipade även till den nya skivan som jag ska ha på min badrums "hylla"..vet inte riktigt vad man ska kalla det. Sen vidare ner till stan för att shoppa lite höstkläder. Jag hittade 1  stickad lila tröja, 2 stickade koftor - en mörkblå och en svart, 1 svart linne (alla 4 från Gina Tricot), en ny tunnika rödrutig, ny vit sjal/halsduk och underkläder (H&M), 2 par nya strumpisar! Ett par halvtunna och ett par lite tjockare och T köpte 3 par kallingar (kappahl). Träffade även Tiza oxh lilla Ängla på stan. Jag skulle bokstavligen kunna äta upp ungen.. haha nee men pussa på hon tills hon aldrig någonsin ville se mig. :P Sen for vi vidare till Ersboda där vi pantade flaskor och handlade. Köpte även krämer till T's nya tatuering som han håller på att göra. Så den inte torkar ihop.. Hehe.



Nya lila tröja, svarta kofta och svara linne.


mörkblå kofta.


Tunnikan


Underkläderna! me like!


Strumpisar och T' kallingar.


Mysig!


Det nya skriv/databordet vi håller på att bygga!

Nu ikväll så har vi städat lägenhet, ätit och diskat. Sen har T tänt ljus och brände ut filmen G.I Joe, mkt bra! :D Sen har vi bara myst. Ska strax gå och lägga mig eftersom jag kanske ska till stan igen imorron, sen så jobbar jag 17 - 20 imorron.

 

Puss /A

 


Kommentarer
Postat av: Linn n

Oj så mkt nytt och fint!!!!! :( Vill också ha.. allt.. samma sak... ska nog köpa :D .. ne... har inte pengar ;/

2009-10-08 @ 10:17:53
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0