Oktober

Jag älskar oktober! Så fruktansvärt mkt, och det som gör oktober bäst är ju självklart...HALLOWEEN! Bästa högtiden på hela året, näst efter julafton! Jag har jobbat hela veckan, och fått min lön! Fick ca 5600:-, inte illa! Nu har jag pengar till både hyra och lägga undan till julklappar! Och vet ni vad som händer den 19:eNovember? Jo FÖRHANDSVISNINGEN FÖR NEW MOON!!!!!!! Först blir det Twilight i 2 h sen efter det så får man se New Moon på SF bio! Är det inte fantastiskt? Och vi som ska se den fantastiska filmen är Linn, Marcus, Idah, Jonas, Jag, Thomas, Elin och Mattias! Ihh det kommer bli så roooooligt! Jag längtar så mkt!

Annars så har jag jobbat i veckan, jobbar även imororn 8 - 17. Sen blir det att fara hem till lägenheten. Men det har varit himlans skönt att vra i Bygdeå faktiskt, lägga isg tidigt ovh bara vara med familjen. Mysigt! Men jag saknar T!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

Joo jag vet :P

2009-10-23 @ 10:31:22
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0