Jobb

Just nu sitter jag på jobbet, sitter bredvid Linni! Vi har det så roligt, sitter och skrattar hela tiden! ^^ Tihi. Vad har annars hänt i veckan? Jag och Thomas har införskaffat oss en ny dammsugare, elvisp och våg! Mkt lyckliga är vi över detta eftersom den förre damssugaren var förjävla dålig! När T skulle upp på förrådet med skiten, vad häner? Jo den går sönder! Så det var då tur i oturen. Vad är ödet att vi skulle köpa en dammsugare igår och sen går den gammla sönder? Hehe. Tur Thomas övertalade mig att köpa en dammsugare! Den är så bra! Suger upp minsta lilla katthår, kattsand och diverse skräp på golven. Och det är en TYST! Den för nästan inge oljud alls, så man kan lyssna på musik utan att spränga sönder högtalarna ^^ Så igår så städade vi hela lägenheten - dammtorka, diska, skura golven, skura toaletten och dammsugade. Underbart!

Jag är trött as hell just nu.. vill inget annat än lägga mig i sängen och sova..

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

köp en till mig med! Jag behöver också en. Ge mig en. Köp mig en. Flyttpresent ge mig en i det. nu nu nu njuuuuuuuu! Marcus o jag behöver en dammsugare. Vi måste stå på vår. den är dålig. köp mig en nu. nu nu.

2009-10-20 @ 10:37:57
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: sandran

sv: haha, jaaaa. Yatzy är skitkul ju! :D

2009-10-21 @ 18:50:11
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: TiZa

hahahahaaa Linn måste stå på sin hahahahaaaa! Jag å Anna har super-silence electrolux å alldeles viiiit å tyyyst e den åxå...suger som faan! Är Ängla jobbig då blire "floopp" (suger in henne) hahahaaa

2009-10-24 @ 08:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0