Hemma.

vad duktig man har varit idag! Steg upp vid 12 ungefär, satte sig vid dator en stund sen gjorde T lunch. Efter det så började vi mäta och rita ut databordet vi skulle ha. Sen var det bara att börja såga. Och vid kl 3 var vi klara med det. Blev spåndamm ÖVERALLT! Men vi dammsuga snabbt upp det sen for vi vidare till min kära far för att få lite slippapper. Sen till coop för att inhandla lite nödvändigheter - grovt slippapper, slipkloss och spotlightslampor som vi ska ha över sängen. Nu håller T på att göra spagetti och köttfärsås - jag älskar hans mat! Den är fan gudomlig!!


Idag firar vi 5 månader tsm. haha serriörst trodde jag att vi aldrig skulle hålla ut mer än 2 månader, men tji fick jag. Det började knaprigt men det blir bara bättre och bättre för varje dag som går. Min kärlek till honom bara växer, hela hans närhet omsluter varje kroppsdel hos mig. Jisses vad jag är kär i den pojken!

Ikväll ska vi fara och se på bio - Flickan som lekte med elden. Mysigt! Nu ska jag springa och bädda sängen -skäms..har inte hunnit idag-.

Puss /A

 


Kommentarer
Postat av: TiZa

Filmen kommer ej vara mysig tror ja...fy fan! Usch! Men jag ska se den ändå...

2009-10-03 @ 10:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0