3 oktober.

Vad kan jag berätta.. Jo att Flickan som lekte med elden var skit bra! Den var mkt bättre än den 1:a filmen, ialf vad jag tycker. Och att jag och T for hem till hans föräldrar igår. Vi var ute hela jäkla dagen. Och vet ni vad vi gjorde? Vi tvättade hans bil! Både ut och invändigt! Den blev som sprillans ny, fy fan va snygg vi gjorde bilen! Sen så for vi in till Sävar på kvällen för att tanka, och fick då höra att lillasyster var där..Och snäll och duktig storasyster som jag är så letade jag rätt på henne! (Mohahaha) Vet ni vart jag hittade hon? Ute i skogen, läs SKOGEN(!), vid en grillring. Men hon mötte upp mig så jag hann tyvärr aldrig se på sällskapet som var där. Men hon verkade sköta sig så jag och T skjutsade henne till en annan plats där de va massa folk (mitt i Sävar såklart! Inga jäkla skogar!). Sen kom vi hem, tittade på tv, käkade onyttigt och myste ner oss!

Imorse så gick jag upp vid 9 eftersom jag började jobba kl 10. Min älskling kom bara strax efter. Vi pratade lite med mamma sen vare dags för mig att fara och T skulle hem till kissarna i lägenheten. Vi kommer inte träffas förräns på Onsdag.. :/ Jag jobbar ialf till kl 16 idag.

Min helg/vecka ser ut så här just nu:

Lördag: Jobba 10 - 16 (Telecenter)
Söndag: Jobba 9 - 14 (Telecenter)
Måndag: Jobba 8 - 17 (Telecenter)
Tisdag: Jobba 14 - 21 (Lövlunden)
Onsdag: Ledig, fixa klart skrivbordet!
Torsdag: Jobba 17 - 20 (Telecenter)
Fredag: Ledig (Middag med Tiza + systrar?)
Lördag: Ledig (Middag med Tiza + systrar?)
Söndag: Ledig (Middag med Tiza + systrar?)

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

mysigt med middag!? har ej hört något:p

2009-10-04 @ 14:17:59
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0