True.

Tala om för mig att du älskar mig, i ord, handligar och gester.
Utgå inte ifrån att ja redan vet. Om ja verkar generad, fortsätt i alla fall.

Tala om för mig när du känner dig nere och missförstådd.
Jag blir bara starkare när jag vet att ja kan trösta.
Men du måste tala om, jag kan inte läsa dina tankar.

Visa andra att du uppskattar mig. Om du öppet visar din kärlek,
får de mig att känna mig extra stolt och vacker.

Glöm inte bort det lilla tokiga inom dig, omtanke och kärlek i stora mått,
tillsammans med en gnutta galenskap.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Isabelle

svar: oj jag vet inte om jag vågar, haha. har funderat på att lägga upp en cover på youtube, men det känns läskigt :p

2009-11-14 @ 14:50:29
URL: http://mignon.devote.se
Postat av: Isabelle

svar: haha:) vi får se! måste typ fixa en kamera/webcam först

2009-11-14 @ 16:21:17
URL: http://mignon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0