the sun is shining again.

Men hur länge återstår att se. Det är nämnligen något som gnager i mig. Jag förstår inte varför vissa inte kan släppa sitt förflutna!? Är det serriöst så jävla svårt? Jag känner hur ilskan bubblar i mig igen. För vi har pratat om det här. Men du förstår mig fortfarande inte. As usual. Ne fan. Skriver jag något mer om det här så kastar jag snart ut datorn från balkongen!

"The reason people find it so har do be happy,
is that they always see the past better than it was".

Är det så?


Min lillasyster Isabel kommer till mig idag och ska hälsa på! Hon ska sova över. Vi ska käka middag och massa gottigott och se på film. Hon var ju här som snarast igår och lämnade ngr väskor för sen skulle hon + kompisar till henne på ngt disco här i stan. Ska även kanske ner på stan för att träffa tiza, ängla, co och erika. Dom ska julklappshandla. Men jag vette fassiken om jag orkar.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mia syster

Åh vad jag saknarer!!! Du ska se att det blir bra snart Anni. Ut på stan med dig och sitt inte inne o grubbla.

Pöss Älskar dig!

2009-11-21 @ 11:43:33
URL: http://edstrommaria.blogg.se/
Postat av: linn

vi SKULLE äta på Pipes med de va fullt :/( så vi åt pizza.. tråkigt!

2009-11-21 @ 18:55:49
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0