Nattensmess

- Idiotvakt. Klart jag e full en fredagkväll. Vad skulle jag annars göra ute?!

- lååång het natt med kompisens kompis.... sängen brakade trodde sånt bara hände på film

- jag ha kommit på hur man ska göra för att bota sin singelångest. Man åker ner till ica maxi i en 45 minuter och lyssnar på alla par. Sen e man JÄVLIGT nöjd med o va singel!

- Jag kommer börja supa igen när jag vet vart jag är.

- Får snart finbesök. Jag är en lycklig människa idag! Startar man dagen med rätt inställning kan det uppenbarligen bara bli succé

- Man vet att natten har varit totally fucking amazing när man har träningsverk + blåmärken ! xD

- Nu e grannen igång igen. Jävlar va hon skriker, som om hon måste berätta för hela huset att hon fått något

- Han kom fan innan jag fick av mig trosorna, hur snygg är jag? ;)

- jag är så packad att jag glömde ta av plastet på tampongen

- Helt ärligt, han missade de 'vanliga hålet' men jag var så packad så jag sket i vilket

- okej, pinsamt. du och din mossa måste sluta ha samma röst. hörde inte att det var hon som svarade i hemtelefonen och jag berättade allt om sexet med erik igår. FÖR HELVETE

- sluta messa mig om du inte vill ligga. orkar inte läsa skiten

- hur vet man att det varit en bra kväll? jo, strumpbyxerna är helt jävla söndertrashade

- Känns tryggt att hon nyss ringde sin pappa och bad honom komma över när jag ligger här naken. Fan blir det som den där cola reklamen nu eller?

- På det här jävla stället blir man fan full genom att bara andas, folk dricker som helvete!

- hon: fan va jag gäspar nu. Jag: kom hit ska du få något som fyller igen det där hålet;) Hon: <3


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0