jag har bestämt mig.

Blir det inte bättre så går jag. Jag tänker inte fortsätta med det här. Jag förtjänar så mycket bättre och om det inte blir förändring så kan jag hitta bättre. Jag orkar inte och det här gör mig till en sämre människa. Jag känner redan nu att jag har förändrats till något jag inte är eller vill vara sen jag tog steget för att bli "lycklig". Men sen dess så har jag blivit mer olycklig än vad jag någonsin trott var möjligt. Men det finns stunder då jag knappt tror att det är verklighet. Jag har även aldrig känt mig så lycklig som med dig. Du kan verkligen få mitt hjärta att stanna och slå ett dubbelsag så jag måste hämta andan. För din kärlek kan få mig att må så underbart bra ibland.
Jag har blivit som en jävla pms-fitta som hatar allt och alla förutom mig själv. Fast jag VET att det är mig själv jag hatar mest av allt. Jag hata mig själv för att jag har låtit det gå så långt att det börjar göra mig paranoid. Jag måste få hjälp. Jag klarar inte den här fighten ensam. Jag bryter ihop för varje minut som går. Men du verkar inte förstå. Men det är ganska så självklart, knapp jag själv fattar hur det har kunnat bli så här. Så jag klandrar dig inte. Men jag är även en sån person som inte ger upp så lätt. Jag är fruktansvärt envis. Jag tror på kärlek. Och jag vet att det kan övervinna allt.


linjen är tunn mellan hat och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman...............finns det tro, finns det hopp!

2009-11-24 @ 09:16:58
Postat av: far

älskar dig gumman

2009-11-24 @ 09:34:08
Postat av: Idah

Jag älskar dig också Anna!!

2009-11-24 @ 11:46:46
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag älskar dig med : )

2009-11-24 @ 14:58:33
Postat av: linn

bekännelsens inlägg.



i fluffing u!

2009-11-24 @ 16:30:55
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Martina

puss lilla punnani....saknar dig

2009-11-26 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0