grå dag.

Det är så sjukt igentligen. Du vet ingeting. Du förstår inte och jag gör det bara svårt för dig. Jag vet varken ut eller in. Den här veckan har det varit kaos inne i mig. Jag har tänkt. Jag har funderat. Och jag kommer aldrig riktigt fram till någonting. Jag vet inte. Så enkelt är det. Och din envishet gör det inte bättre. Förstår du inte? Det är inte bra längre. Varken för dig eller mig. Men jag kan säga en sak, du gör det inte till det bättre. Du låtsas försöka förstå, när du bara fortsätter köra ditt race och tror att det löser sig. Är det så?... Verkligen?

Who’s gonna make my decisions, I can’t make them on my own.
Who’s gonna rise to the occasion when there is no one around.

Who the hell is gonna believe me, when I dont believe in myself.

Who’s gonna be there forever.


Kommentarer
Postat av: Idah

Men Anna :( . Vad är det som händer? Igår var inget bra tillfälle att snacka upptäckte jag, men vi måste köra en bästiskväll snart så vi får veta vad som pågår i varandras liv, that´s what friends are for juu :) (L)(L)

2009-11-20 @ 17:43:48
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0