16.22

Jag sitter och räknar timmarna, minuterna och sekunderna tills att jag får sluta. Det ringer otroligt lite idag. Men det är ganska skönt. Lite tråkigt eftersom jag har kollat igenom ALLA sidor jag brukar besöka, har ingen bok att läsa och har läst ut skvallertidningen. Så nu sitter jag här och tittar tomt med blicken mot skärmen och väntar på att någon ska ringa. Otroligt frustrerande.

Ikväll vid 19 så tar jag bussen mot Umeå och hem till lägenheten. Imorgon blir det att fara till Hemmesmark och gratta T's mamma som fyller år. Och sen kanske jag ska tatuera mig också. Men som det känns nu så kommer jag inte våga. Jag HATAR smärta och har en sån otroligt låg smärtgräns att det är sjukt.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0