Nästan helt okey

Imorse så skrev jag jägarexamensprovet... Det var inte så svårt som man trott, om man hade tränat. Men jag blev ialf GODKÄND! Jag fick 10 fel av 10 fel.. haha så det var precis på gränsen! Så just nu känns det som att en del av allt det jobbiga är borta, ialf en stor del. Nu imorron har jag matte prov. Fick just veta att det är både kursprovet + mitt kapitelprov som har slagits ihop...! Så nu blev jag bara ännu mera negativ.. JAG HAR JU REDAN SKRIVIT DOM DÄR SKIT PROVEN!! Åh! Blir fanimej less. Men jaja, jag ska försöka. ska plugga matte idag som fassiken. Min ängel Linnea (som är übersmart!) har hjälpt mej med matten idag.. och tro det eller ej, jag har börjat förstå! Tack min älskade vän, du är otrolig! :* Men jag är så trött hela tiden.. jag är less på att vara trött. har inte sovit nå bra alls under veckan. bara varit orolig och stressad hela tiden. Så imorron gäller det. kmr jag bli godkänd eller inte återså att se. Men jag har INTE pluggat matte i 2 år för att få ett IG, aldig i livet.

Linni är i sthlm för att fira M&M's lillasyster Maria, hon tar nämnligen studenten idag, lycko ost! OM precis 1 vecka + 1 dag äre min tur. Jag kan inte tro det. Äntligen slippa skolan!

Ska till T i helgen, sen på söndag blire att fara hem eftersom min storasyster (Mia) och hennes kille kmr! Har inte träffat henne på 1 år tror jag, saknar henne så sjukt jäkla mkt! Och sen på måndag (tror jag) kommer min andra storasyster (Martina). Är så glad att dom kommer på min student, det betyder väldigt mkt för mej! Ihh, saknar dom så det gör ont!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0