My weakness caused you pain.

Idag har jag och T farit till Bureå för att lämna en flyttlåda till en klasskompis som pappa råkade ta med sig i lse. Efter de så for vi till skeå och käkade. Efter det så for vi hem till T's föräldrar och hälsade på. Kollade även in T's kusins kattungar, så söta. Såg en svart en som var über gullig! Kom hem för ca 1h sen.

Helgen har varit superhärlig. Haft vattenkrig med T, solat, kollat på film, myst, vart med Idah o Elin, grillat och snackat. Men just nu är jag inte på världen bästa humör. åh jävla pms helvette. Snart kmr mensen och då blir det jävlar i mig bara ännu värre. Jobbar imorron 7 - 16...jippi. Efter det blir de städa hos polisen. Jaja bilder från helgen kmr upp imorron skulle jag tro.

You know I used to live alone before I knew you.


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0