Come on just tap, tap, tap your toes to the beat.

Min Korny har farit hem nu. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, och lite mer. MINNEN! Haha. Galet. Men jag trivs och ångar inget för världen. Just nu känner jag mig lite såhär:
So fine this day,
all your problems has gone away.
But tomorrow, when you wake up.
all your problems are back to stay.


Det känns inte som sommar. Jag känner mig som en zombie just nu. Jag flänger fram och tillbaka utan att leva. Jag finns bara där. Känner mig krävande, fattig och förvirrad. it should'nt be this hard. Men nu är solen och värmen på väg. Så nu ska vi tänka lyckligt. Jag ÄR lycklig. Kan de bli bättre? Jag har inte haft en god natts sömn på evigheter känns det som. Jag måste sova. I min otroligt stora, fluffiga och mjuka säng. Nä jisses, måste rusa till sängen!

btw, jag saknar dig! ♥
/din alldelens egna grymt-klängande-och-jobbiga anna.














Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

Jag äj tjööööttttt >.<

2009-06-24 @ 08:31:26
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0