Väst på stan.

Det är där jag befinner mig just nu. Hemma hos min älskling. Oj vad jag har saknat honom, underbara pojk! Igår så såg vi på film, myste, skrattade och tände ljus. Käkade öven lite chokladbollar som var kvar sen sist jag var här, mums! Idag ska det komma nå gubbar som ska installera en ny telia boxer här hos Thomas..tror det var så? Så ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning! Efter det ska vi till strömpilen och kika lite, även in på donkan och kolla efter dom första glasen, hoppas dom finns kvar! Annars blire bara hem hit och mysa antar jag, får se hur dagen blir.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

chokladbollar? Donken? :S du skojar???!!!!! Korfu om 4 veckor....

2009-07-13 @ 14:35:54
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0