Twins night!

Ikväll blir det bara jag och Linn. Inga kompisar, inga pojkvänner bara hon och jag (och jonte då). Det var ett tag sedan vi var med varann helt själva. Saknar min andra häft! Så vi får se vad vi hittar på, kanske går ut och går en sväng, eller bara sitta och pratar om allt som hänt den sneaste tiden. Har inte riktigt koll på vad hon gör. Vi kmr säkert att få skrattafall som vanligt.

Mamma har farit till stugan och pappa och Isabel ska ner till södra sverige - småland för att vara exakt. Dom ska å hälsa på Mia och Martina, sen ska dom på high chapparall (stavas så?) sen ska dom på Orsta Björnpark.

ne nu ska jag rusa, Linn står och tjatar på mig. Väntar på att min bejb ska ringa. Hörs!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0