Stuck between the burning light and the dusty shade.

Said I used to think the past was dead and gone.
But I was wrong, so wrong.
Whatever makes you blind must make you strong.


Stressad kväll på jobbet, nästan allt gick fel. Åh man vill bara spy av stress när man kmr hem från en sån här dag. Jag är förbannad, less och så satans jävla avundsjuk. Men mest less. Jag orkar inte längre. Jag vet inte riktigt varför. Jag vet inte hur jag ska lösa det här. Jag är inte så stark som jag trodde jag skulle vara.
Alla mina vänner ska ut ikväll. Dom ska ha roligt och umgås med varandra. JAG VILL OCKSÅ HA ROLIGT! satans fan. Aldrig blir det som man tänkt sig. Ingenting är som det ska vara, inte ens i närheten! Varför kan det inte bara bli bra nu? Jag vill ha det annorlunda. Vill inte ha det såhär.


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0