so tell me can you feel it.

Idag har jag jobbat 7 - 16. sen efteråt så for jag till polisstationen och städade i ca 40 min. Efter det gick jag över till ICA och fick just veta att min Idah hade rast i 30 min så då tillbringade jag dom minuterna med hene. När den väl var slut gick jag iväg till busstationen och väntade till 17.40 då min buss kom. Så var hemma vid ca 18. Jag fick världens godaste mat när jag kom hem, min mamma är så satans jävla underbar. BÄST PÅ ATT LAGA MAT! Sen så fick jag och Linn en knäpp´idé att fara till stan och hämta M. Men innan så for vi förbi min älskling och överraskade honom. Han fick pussar till 10000 så han är nådigt less. Så nu får han sitta och splea hela natten. For vidare till M och hämtyade honom, tankade och sen vidare hem. Somnade i bilen, rå skönt. Ska nu packa eftersom jag ska till T imorron.

Har typ 1000000000 saker att göra känns det som. Ska fixa pass, CV och andra privata ärenden.


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0