I like, Where we are, Here.

I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep,
Here.



Antingen så jobbar jag eller så är jag med darling. Så jag har inte riktigt orkat uppdatera denna blogg. Men nu så gör jag det. Och då vill jag bara säga vilket jävla skit väder vi har. Jag hatar den här svenska skit sommaren som aldrig någonsin kan vara en riktig sommar, utan det är bara kallt, regnigt och molnigt!!!! Blir så less.

Men jag saknar min Thomas. Jag förstår verkligen inte hur en person kan påverka en så mycket. Jag trodde inte att man kunde bli så här fäst vid ngn, det är nästan så att man tappar greppet om verkligheten. Han är så underbar på så många olika sätt. Jisses vad jag saknar den där pojken! Blir alldelens knäpp när jag tänker på han, haha herremingud. Jag ryser när jag tänker på hur man egentligen vågar släppa in ngn så nära inpå livet, hur man kan öppna sig och visa sin sårbart bara för någon man älskar. Kärleken är ngt alldeles förunderligt.

Jag älskar att älska dig.
Where you are the one, 
That lies close to me.
Whispers,
"Hello, I've missed you quite terribly".
I fell in love, With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0