I could just taste it.

Jag har blivit dålig på uppdatera. Men har inte haft mkt att skriva om. Söndags kväll så kom T till mig och stannade ända till Tisdag morron ♥.  i måndags så for vi till T's föräldrar. Käkade gó middag där, gick över till hans tremenning och kollade på kisseungarna, så söta! Sen for vi till hans moster, drack kaffe och fick fika. Sen tillbaka till hans föräldrar och sen hemmåt. Det var en mkt trevlig dag. När vi var på väg hem så var det sent, örkt och dimmigt. Vi såg massor med älgar och en hare! Sen har jag jobbat tisdag kväll, onsdag morgon, idag morgon och imorgon jobbar jag också morgon (men bara till kl 14). Sen bär det av en buss till Umeå!


Fredag (imorron):
"Nu är veckan med stors V här! Veckan som vi alla har väntat på! Vi tänkte köra på förfest med tjejerna och middag hos mig i stan och sedab utgång på droskan! Så här kommer middagsförslag: förslag 1: Tacos, Förslag 2: olika pajer med god fyllning, förslag 3: "kräfskiva" med kräftor och snaps. Skicka det i helst vill äta så tar vi det som flest vill :) Om ni kommer på något annat så får ni gärna ge det föslag med :) någon som har efterättsförslag får gärna komma med dem! :) kom med ett glatt humor och mycket att dricka!! och en sak till.... TAGGA!! :D"
Det sms:et fick jag i måndags. Och här är resultatet:
Paj 1: Idah
Paj 2: Sara
Kladdkaka: Malin
Glass/Jordgubbar: Sandra
Chips/Dip: Elin
Godis/Läsk: Amanda
Plasttallrikar/bestick/snapsglas: Linn/Anna

Sedan tar alla med sig egan kräftor och tillbehör till det ;) Och så klart sin egen dricka! Så om någon såg massa frågetecken framför sig nyss hoppas jag att det klarnade. Sen flickor som ska medverka kan ni ju gärna höra av er om ni tycker att jag glömt något som vi borde ha med eller göra ;)

SÅ jävla super kul! Var sååå jäkla längesedan det var vi tjejer, den här kvällen har man väntat på! Kmr ha så roligt! Har inte festat sen midsommar. Så känner att jag förtjänar detta! (okej, har gjort det EN gång, blev inte full då).

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Och det är ju inte värt om man inte blir full ;) haha mun nu jäklar!!! Guuu va jag längt!! :D

2009-07-30 @ 20:37:05
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0