Du har hört den förut så du visslar med mig, ba.

Jag och Linn var ute och gick i ca 40 minuter det var härligt att röra på sig! Kmr sova som ett litet barn inatt! Efter att vi kom hem så fyllde jag på bensin i min kära vespa. Hoppas jag har nog med olja nu bara, ides aldrig kolla riktigt noga.. men såg ganska så lagomt ut! Senare så vart jag ännumera kreativ så jag pumpade båda däcken på min cykel och jag fixade även till den förbannade sadeln som aldrig vill sitta på plats. Så nu ska väl alltng sitta där de ska. Efter allt detta grymt jobbiga arbete så satte vi oss ute på bänken på framsidan och prata. Fick även lite sällskap av en busig Anja! Ska strax fika lite sen ska jag i säng.

 


Jag vill ut på droskan imorron!!!!!  Flera av mina kära vänner ska ut, saknar ju dom. Vill också ha roligt, inte haft de sen midsommar. Men jag jobbar till 21 imorron och på söndag så börjar jag kl 7. Men jag FÅR pengar istl för att SLÖSA dom.. Det är så jag får tänka helt enkelt.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0