And I know that there is no place to hide.

I helgen har jag varit ledig. Har varit med min älskade T. Vi har inte gjort så mkt. I fredags så hyrde vi film och myste. I lördags så fyllde min kära mami år. Då så gick jag upp tidigt för att hjälpa henne röja undan, sen gick jag ut i trädgården och plockade lite blommor från rabatten för att göra en bukett. Köpte rosor igår så fyllde bara på med blommorna från rabatten, mkt vackert. Sen efter det så bakade jag en tårta med jordgubbar, chocklad och hallon godis. vid 12 - 13 kom Linn, Patricia, CO, Ängla, Tommy och Liam. Så vi käkade smörgåstårta och vanlig tårta och massa kakor. MUMSIGT! Så jag känner mig extra tjock nu. Senare på eftermiddagen så for vi hem till T's pappa och hälsade på. Där var hans bror och vi satt ochpratade och var allmänt trevliga. Senare så skjutsade vi in T's bror in till stan och sen for vi tbx till Hemmesmark. När vi väl hade kommit tillbaka så gick vi över till hans tremenning och då skulle hon tatuera honom. Det blev en tatuering på vä bröst. Riktigt snygg. Men dom hann inte göra den färdig. Blir en annan gång.

  
   
   


Idag så sov vi till halv 12, steg upp och gjorde bullens + bröd. Linn kom hem vid 14 och vi satt bara å pratade. Gjorde tornfisksallad till middag sen så myste jag och T en stund sen fick han lov att fara. Men träffar honom på Tisdag igen. Ska vara hos honom till fredag morgon då.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0