älska mig röd.

Igår så var det en trevlig dag på jobbet. Inte stressigt alls. Jag kunde t.o.m sitta och spela fia-med-knuff med dom äldre. Det var både gulligt och mysigt. Ja just de jah, jag förlorade! Haha! Men sånna där spel handlar bara om tur.

När jag vaknade imorse kl 05.35 så visade sig att mina älskade föräldrar var vaken.. PÅ EN SÖNDAG!? Haha jisses.. så min snälla pappa ska vara så underbar och skjutsa mig till jobbet! :) Känns skönt att slippa köra moppe, ingen blöt anna idag alltså! ^^

jag skulle bli underbart lycklig om min älskling var här hos mig ikväll när jag kmr hem från jobbet. Det hade inte varit helt fel faktiskt. Annars kmr vi inte träffa varandra förrns på fredag eftermiddag.. Känner att jag behöver hålla om ngn idag. ♥

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0