Alltid dig nära.

det är så mycket som vi tror vi är.
men som vi bara fått av någonting gammalt,
som vi tror är vårt.
men det måste finnas ett annat sätt att leva.
jag vill leva utan galler och älska utan skyddsnät.

så jag ger mig nu, jag ger dig allt.
om du ger dig nu, så finns jag här.
vi kan sitta under månen och älska för stjärnorna.

och att du älskar det bästa i mig och jag älskar det bästa i dig.
dina ord och dina toner, dina ögon och mörkret som du bär i ditt hjärta.
gamla sorger som du har med dig men det är dags att börja om nu,
det är dags att börja leva.

jag ger mig nu, jag ger mig allt.
jag ska ligga under himmlen och vila i natten i din famn.


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0